Nacházíte se zde: Úvod » Projekty » Projekty spolufinancované EU » eGovernment II » Použití základních registrů
Použití základních registrů
Studijní materiály
Doporučená cílová skupina
Celá veřejná správa
Anotace
Porozumět problematice základních registrů je nezbytnou nutností každého úředníka veřejné správy. Zavedení základních registrů má zcela zásadní dopad na fungování každého úřadu. Správné využívání dat ze základních registrů zákonitě přináší změnu v procesním nastavení úřadu, které fungovalo před zavedením zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech ve znění pozdějších zákonů a dalších zákonů, které byly přijaty v souvislosti s přijetím zákona č. 111/2009 Sb. Pouze osoba, která dobře chápe souvislosti, možnosti a přínosy systému základních registrů a zásadních změny, které přináší do systému fungování nejen celé veřejné správy, může vykonávat svoje pracovní agendy korektně a správně.
Profil absolventa
- zná terminologii související se základními registry
- orientuje se v odpovídající legislativě
- má přehled o jednotlivých základních registrech, jejich fungování, propojení, o agendových informačních systémech
- ví, jakým způsobem lze k základním registrům přistupovat
- je obeznámen s právy a povinnostmi orgánů veřejné moci ve vztahu k základním registrům
Lektoři
- Mgr. Jarmila Marta Šmardová
Reference posluchačů
- "paní Mgr. Šmardová má nadání pro přednášení, šlo o poutavé školení"
- "díky kurzu jsem si doplnila chybějící vědomosti o problematice ZR"
- "srozumitelně bylo vysvětleno vše důležité"
- "praktické příklady vhodně prolínaly výklad"